Bestellen en verzenden
Tasty Me streeft er altijd naar een bestelling in perfecte conditie en binnen de aangegeven levertermijn af te leveren. Bij pakketzendingen werken wij samen met DHL. Bij grotere orders (startgewicht variërend per bestemming) zal een palletvervoerder worden ingezet. De prijzen van palletzendingen zijn afhankelijk van de bestemming. Neem voor meer informatie over de verschillende tarieven contact op met onze klantenservice.
Op de dag dat de bestelling bij ons de deur uitgaat, versturen wij een e-mail ter bevestiging van de verzending met de factuur bijgevoegd in Pdf-formaat. Na ontvangst van deze mail wordt het pakket in 98% van de gevallen op de volgende werkdag aangeboden op het aangegeven adres in Nederland en België. Voor Duitsland is de levertijd 2-3 werkdagen, voor de meeste andere landen kan de levertijd oplopen tot 3-7 werkdagen.
Verzendkosten (excl. BTW)
Neem voor meer informatie over de verschillende tarieven contact op met onze klantenservice. Informatie over de verschillende tarieven kun je vinden op de website bij “verzenden” maar zijn ook direct zichtbaar in je winkelwagentje tijdens het plaatsen van je bestelling.
Franco leveringen:
Nederland en Belgie: bij orders boven €500,- (excl. BTW)
Land | Per 20 kg (pakket) | Per 23 kg (pakket) | Tot 60 kg | Land | Per 20 kg (pakket) | Per 23 kg (pakket) |
---|---|---|---|---|---|---|
België | € 10 | Luxemburg | € 10 | |||
Bulgarije | € 26,25 | Malta | € 29 | |||
Denemarken | € 13,50 | Nederland (orders onder 500,-) | € 10 | |||
Duitsland | € 10 | |||||
Cyprus | € 52,50 | Oostenrijk | € 13,50 | |||
Estland | € 58,50 | Polen | € 20,50 | |||
Finland | € 26,50 | Portugal | € 25 | |||
Frankrijk | € 13,50 | Roemenië | € 26,50 | |||
Griekenland | € 52,50 | Slovenië | € 20,50 | |||
Hongarije | € 25,- | Slowakije | € 13,50 | |||
Ierland | € 26,50 | Spanje | € 20 | |||
Italië | € 13,50 | Tsjechië | € 20 |
Niet thuis/zaak gesloten?
Wanneer een pakket niet bij je afgeleverd kan worden op maandag t/m zaterdag (voor pakketten) dan ontvang je een mail met informatie over de afhaallocatie waar jouw bestelling naar toe is gebracht. Indien het pakket niet wordt opgehaald, wordt deze geretourneerd naar Tasty Me. Wil jij je bestelling daarna alsnog door ons laten bezorgen, dan brengen wij de verzendkosten opnieuw in rekening.
Track and trace pakketten en pallets
Zodra de bestelling in ontvangst is genomen door DHL of transporteur ontvang je per mail een track and trace. De bestelling kan je volgen door de track and trace in te voeren in de DHL app of op www.dhl.nl.
Klopt er iets niet?
Tasty Me gaat ervan uit dat zendingen compleet en in uitstekende staat bij je aankomen. Mocht er toch iets mis zijn gegaan met de inhoud van het pakket of pallet, dan verzoeken wij je binnen twee dagen na ontvangst van jouw bestelling contact met ons op te nemen. Bij voorkeur door een e-mail met daarin het ordernummer te sturen of anders telefonisch via +31 (0)85 800 1975.