Per 1 oktober leveren wij enkel nog aan zakelijke klanten, dit houdt in dat je als particulier vanaf die datum niet meer bij ons kan bestellen.

  • Ruim assortiment in glutenvrije producten
  • Grotere aantallen, geen probleem
  • Bekend van Xenos

Meest gestelde vragen


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Tasty Me streeft er altijd naar een bestelling in perfecte conditie en binnen de aangegeven levertermijn af te leveren. Bij pakketzendingen werken wij samen met DHL. Bij grotere orders (startgewicht variërend per bestemming) zal een palletvervoerder worden ingezet. De prijzen van palletzendingen zijn afhankelijk van de bestemming. Neem voor meer informatie over de verschillende tarieven contact op met onze klantenservice. 

Op de dag dat de bestelling bij ons de deur uitgaat, versturen wij een e-mail ter bevestiging van de verzending met de factuur bijgevoegd in Pdf-formaat. Na ontvangst van deze mail wordt het pakket in 98% van de gevallen op de volgende werkdag aangeboden op het aangegeven adres in Nederland en België. Voor Duitsland is de levertijd 2-3 werkdagen, voor de meeste andere landen kan de levertijd oplopen tot 3-7 werkdagen.

Kan ik mijn bestellingen volgen? 

Ja, je kunt je bestelling volgen! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace link waarmee je de status van je zending kunt volgen. Als je geen e-mail hebt ontvangen met deze informatie, neem dan gerust contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen/annuleren?
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst. Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder met eventuele vragen of problemen.

Betaal ik verzendkosten?

Neem voor meer informatie over de verschillende tarieven contact op met onze klantenservice. Informatie over de verschillende tarieven kun je vinden op de website bij “verzenden” maar zijn ook direct zichtbaar in je winkelwagentje tijdens het plaatsen van je bestelling.

Onderstaande tarieven zijn exclusief BTW.

Franco leveringen:

Nederland en Belgie: bij orders boven €500,- (excl. BTW)

Land

Per 20 kg (pakket)

Per 23 kg (pakket)

Land

Per 20 kg (pakket)

 Per 23 kg (pakket)

België  (orders onder 500,-)

 

€ 10

Luxemburg

 

€ 10

Bulgarije

 

€ 26,25

Malta

€ 29

 

Denemarken

 

€ 13,50

Nederland (orders onder 500,-)

 

€ 10

Duitsland

 

€ 10

 

 

 

Cyprus

€ 52,50

 

Oostenrijk

 

€ 13,50

Estland

 

 € 35

Polen

 

€ 20,50

Finland

 

€ 26,50

Portugal

€ 25

 

Frankrijk

 

€ 13,50

Roemenië

 

€ 26,50

Griekenland

€ 52,50

 

Slovenië

 

€ 20,50

Hongarije

 

€ 25,-

Slowakije

 

€ 13,50

Ierland

 

€ 26,50

Spanje

€ 20

 

Italië

 

€ 13,50

Tsjechië

 

€ 20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Bij  Bestellen en verzenden bestellen vind je meer informatie over de verzendkosten. 

Niet thuis/zaak gesloten?

Wanneer een pakket niet bij je afgeleverd kan worden op maandag t/m zaterdag (voor pakketten) dan ontvang je een mail met informatie over de afhaal locatie waar jouw bestelling naar toe is gebracht. Indien het pakket niet wordt opgehaald, wordt deze geretourneerd naar Tasty Me. Wil jij je bestelling daarna alsnog door ons laten bezorgen, dan brengen wij de verzendkosten opnieuw in rekening.

Klopt er iets niet?
Tasty Me gaat ervan uit dat zendingen compleet en in uitstekende staat bij je aankomen. Mocht er toch iets mis zijn gegaan met de inhoud van het pakket of pallet, dan verzoeken wij je binnen twee dagen na ontvangst van jouw bestelling contact met ons op te nemen. Bij voorkeur door een e-mail met daarin het ordernummer te sturen of anders telefonisch via +31 (0)85 800 1975.