• Voor 15.00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €75 (NL)
  • Bekend van Xenos en Wibra
  • Spaar punten voor korting

Retourneren

Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop? Geen zorgen, we maken het retourneren gemakkelijk voor je. 
Indien je aankoop niet aan je verwachtingen voldoet, kun je deze binnen 14 dagen retourneren. Deze 14 dagen gaan in vanaf het moment dat je het product hebt ontvangen. Hoewel het wettelijk niet verplicht is om een reden op te geven voor de retourzending, stellen we het wel op prijs als je ons laat weten waarom het product niet naar wens was.

We vragen wel om het retourformulier in te vullen en mee te sturen met je retourzending, samen met de pakbon. 
Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening. 

Uitzonderingen: 
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen: 

  • Voedingsmiddelen (i.v.m. hygiëne en voedselveiligheid). 
  • Seizoenartikelen (artikelen die buiten seizoen onverkoopbaar zijn). 
  • Producten die gekocht zijn in de aanbieding wegens korte houdbaarheidsdatum 
  • Los verpakkingsmateriaal zoals taart-, cupcake- of bonbondoosjes en zakken. Dit zijn hygiëne artikelen en kunnen niet worden geretourneerd, mits het een gesloten omdoos of bulkverpakking betreft.

Onvoldoende gefrankeerd: 
Wij accepteren geen retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn. Deze zendingen zullen dan ook worden geweigerd. 

Een defecte of beschadigde verpakking ontvangen?
Als je een artikel hebt ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice en zij zullen een passende oplossing bieden. 

Ik heb producten ontvangen die ik niet heb besteld, hoe kan ik deze retourneren? 
Als je een artikel hebt ontvangen welke je niet besteld hebt, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice en zij zullen een passende oplossing bieden. 

Welke kosten krijg ik terug bij het retourneren? 
Indien je je complete bestelling terugstuurt ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. Stuur je een gedeelte van je bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze specifieke artikelen retour. 
De kosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor eigen rekening. 

Hoelang duurt het voordat mijn terugbetaling is verwerkt? 
Als we je retour hebben ontvangen zullen we zo snel mogelijk de terugbetaling verwerken. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug betalen mits het product in goede orde retour ontvangen is. 

Het bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Retourneren is mogelijk als het product compleet is, vrij van gebruikssporen en in een ongeopende verpakking zit. Is dit niet het geval? Dan kunnen wij de retour helaas niet aannemen.  
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het is helaas niet mogelijk om producten te ruilen. Het product kan worden geretourneerd en daarna kan je een nieuwe bestelling plaatsen.